Copywriting dělám za takovou cenu, aby se Vám investice do textů vyplatila

Cena za copywriting odpovídá mým zkušenostem. Proto Vám bohužel nemohu slíbit nejlevnější copywriting na trhu. Za to se ale můžete spolehnout, že zvolíte-li si mě jako svého copywritera, existuje vysoká pravděpodobnost, že se Vám investice do textů vyplatí. Mé texty totiž přivádějí nové zákazníky a vydělávají peníze. Podívejte se na mé reference.

Copywriting není jen o psaní aneb Co vše ovlivňuje cenu textů

Psaní textů je jen část práce copywritera. Kvalitní copywriting vyžaduje seznámit se s Vaší společnosti, identifikovat konkurenci a její slabá místa, nalézt relevantní informace pro tvorbu textů. Teprve potom lze začít psát. Dobrý copywriter navíc naslouchá požadavkům klienta a reaguje na jeho připomínky, které vnímá i jako cenné rady do budoucna. Samotná délka textu tak zdaleka neurčuje, kolik text bude stát, přesto Vám nabízím orientační přepočet na cenu za normostranu.

Cenu textů ovlivňuje:

  • časová náročnost studia tématu a hledání informací
  • časová náročnost zpracování textů
  • míra odbornosti
  • požadovaná kvalita textů
  • způsob užití textů
  • termín dodání
  • délka textů

Povídejte se, co vše v oblasti copywritingu dělám.

Orientační ceník

Copywriting

produktové texty, “SEO” texty od 250 Kč / NS
PR články od 280 Kč / NS
články pro magazín od 300 Kč / NS
odborné texty, tiskové zprávy, recenze od 320 Kč / NS
texty pro web či e-shop od 500 Kč / NS

SEO

úpravy textů cílené na klíčová slova od 200 Kč / h

Korektura

jakýkoliv text v češtině od 80 Kč / NS

Programování webových aplikací

programování od 300 Kč / h
správa webů, redakční systémy od 250 Kč / h

Líbí se vám tato stránka? Dejte o ní vědět ostatním

Vaše přátele na sociálních sítích by to mohlo také zajímat.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Petr Loukota dne 9.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Vít Fojtík: Dobrý den, děkuji za upozornění, máte pravdu. Zákeřná čeština. :) Test už jsem opravil, snad je to nyní v pořádku.

Vít Fojtík dne 7.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Dobrý den,
pátá otázka u článku o psaní čárek před spoujkou nebo nedává smysl, protože jsou obě odpovědí správné. Záleží, zda se ptáme, jestli někdo přijde, v tom případě bude správně „Přijde zítra maminka nebo tatínek?“, nebo se ptáme, kdo přijde, tedy „Přijde zítra maminka, nebo tatínek?“.

Petr Loukota dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Michaela: Dobrý den, dle pravidel českého pravopisu můžete psát tak i tak. Dle mého názoru by ale v celém takovém e-mailu bylo vhodnější psát Vám s velkým V, takže by i Vaše firma bylo s velkým písmenem. :)

Michaela dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Jak je to s psaním obchodního dopisu, kde se vyskytne výraz Vaše/vaše firma? Např.: “Zúčastnili jsme se prezentace Vaší/vaší firmy.”
Jedná se o případ, kdy člověk, kterému píšeme, firmu pouze zastupuje nebo v ní pracuje, avšak není jejím majitelem. Je správné oslovení Vaše nebo vaše firma?
Děkuji.

Tony dne 20.4.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Článek jsem četl povrchně. Test přesvědčil, že povrchně číst nestačí. Jdu číst… Díky za zajímavé podání :-)…. T.

Petr Loukota dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Markéta: Dobrý den, Markéto, ano, píše. :)

Markéta dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Dobrý den,
píše se tedy čárka i za víceslovným oslovením, např: “Dobrý den, vážená paní Nová, …”?

Petr Loukota dne 25.10.2017 k článku Psaní čárek – oslovení

Silvie: Dobrý den, za závěrečnými pozdravy jako “S pozdravem” či “S přáním hezkého dne” se čárka nepíše, mrkněte do Internetové jazykové příručky Ústavu pro jazyk český a dole do sekce Závěrečný pozdrav. :)