Copywriting dělám za takovou cenu, aby se Vám investice do textů vyplatila

Cena za copywriting odpovídá mým zkušenostem. Proto Vám bohužel nemohu slíbit nejlevnější copywriting na trhu. Za to se ale můžete spolehnout, že zvolíte-li si mě jako svého copywritera, existuje vysoká pravděpodobnost, že se Vám investice do textů vyplatí. Mé texty totiž přivádějí nové zákazníky a vydělávají peníze. Podívejte se na mé reference.

Copywriting není jen o psaní aneb Co vše ovlivňuje cenu textů

Psaní textů je jen část práce copywritera. Kvalitní copywriting vyžaduje seznámit se s Vaší společnosti, identifikovat konkurenci a její slabá místa, nalézt relevantní informace pro tvorbu textů. Teprve potom lze začít psát. Dobrý copywriter navíc naslouchá požadavkům klienta a reaguje na jeho připomínky, které vnímá i jako cenné rady do budoucna. Samotná délka textu tak zdaleka neurčuje, kolik text bude stát, přesto Vám nabízím orientační přepočet na cenu za normostranu.

Cenu textů ovlivňuje:

  • časová náročnost studia tématu a hledání informací
  • časová náročnost zpracování textů
  • míra odbornosti
  • požadovaná kvalita textů
  • způsob užití textů
  • termín dodání
  • délka textů

Povídejte se, co vše v oblasti copywritingu dělám.

Orientační ceník

Copywriting

PR články, SEO texty od 500 Kč / NS včetně DPH
produktové texty od 600 Kč / NS včetně DPH
články pro magazín od 700 Kč / NS včetně DPH
odborné texty, tiskové zprávy, recenze od 850 Kč / NS včetně DPH
texty pro web či e-shop od 1000 Kč / NS včetně DPH

SEO

úpravy textů cílené na klíčová slova od 350 Kč / h včetně DPH

Korektura

jakýkoliv text v češtině od 250 Kč / NS včetně DPH

Programování webových aplikací

programování od 900 Kč / h včetně DPH
správa webů, redakční systémy od 500 Kč / h včetně DPH

Líbí se vám tato stránka? Nenechte si ujít další

Sledujte mě na Instagramu či Facebooku nebo dejte palec nahoru této stránce.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Kateřina dne 23.12.2019 k článku Psaní čárek – několikanásobný a postupně rozvíjející přívlastek

Dobrý den. Moc se mi líbí Váš článek o přívlastku. V testu u poslední otázky jsem zvolila první variantu, tedy hasiči bez čárky, protože právě jen ti zachraňujicí hasiči riskují své zdraví. Hasič v kanceláři neriskuje.
Děkuji za reakci.
S přátelským pozdravem
Kateřina Sajdlová

Michal Medek dne 23.10.2019 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Díky za článek, Petře, pomohl mi.

Petr Kasl dne 6.9.2019 k článku Psaní čárek – oslovení

Děkuji.
Tomu říkám opravdu přínosné a srozumitelné informace.

Kateřina dne 4.7.2019 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Libil. Otazky jsou “špatně” postavené, čtenář neví na co odpovědět, nebo na co se autor příklady zaměřuje.
Př.:Je-li spojka nebo užita ve významu vylučovacím, nepíšeme před ní čárku. (Ano nepíšeme, Ne nepíšeme). To jsem si jen tipla a v závěru se dozvěděla, jak to bylo myšlené :)

Petr Loukota dne 18.4.2019 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Jana: Dobrý den, správně jsou obě varianty, ale já bych vzhledem k tomu, že si s některými zákazníky vykáte, volil zdvořilejší variantu s velkým V. :)

Jana dne 11.4.2019 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když posílám pozvánku na firemní akci našim zákazníkům, píši “zasílám Vám” nebo “zasílám vám” pozvánku…Posílám to více zákazníkům, s některými si tykám, s některými vykám.
Děkuji.
Jana

Petr Loukota dne 15.3.2019 k článku Skloňování oslovení

sundialer: Děkuji za Vaši připomínku. Máte pravdu, že “Těší mě, Karel” nebyl zrovna šťastný příklad. Z testu jsem ho oddělal, ať to zbytečně nemate. :)
O pozdravech bez oslovení jsem se nezmínil, a tak Vám krátce odpovím alespoň zde. Po pozdravu následuje čárky, nový řádek a věta začíná malým písmenem (na rozdíl od angličtiny, kde je velké). Příklad jste uvedl správně.
“By jsme” je samozřejmě nesmysl, stejně jako “bysme” – hovorové. Jediné správné v psaném projevu je “bychom”.

sundialer dne 13.3.2019 k článku Skloňování oslovení

“Těšilo mě, Karel” asi nebude oslovení, ale závěrečný pozdrav, podobně, jako “Na shledanou, slečno Novotná”, takže bych to považoval za správné.
K uvedenému tématu mi ale chybí zmínka o jednom velmi hojně rozšířeném nemravu a tím je absence oslovení. Dobrá polovina “zdořile se tvářících” e-mailů, které mi přichází začíná samotným pozdravem, ale bez oslovení, tedy:
“Dobrý den,
rádi by jsme Vám nabídli…”
(A to “by jsme” k tomu ovšem neodmyslitelně patří.)
snd