Copywriting jsem dělal 7 let

Přestože mě psaní bavilo odjakživa, teprve až v mých 19 letech, kdy jsem psal pro své první klienty, mi došlo, že nedokážu přestat. Psaní je pro mě jako droga, která mému životu dává perfektní smysl.

Věděli jste, že až 66% uživatelů si vybírá e-shop podle kvality produktových textů?

Jak dlouho strávíte na stránce, pokud je pro Vás nezajímavá? Průzkumy ukazují, že jen několik vteřin. V průměru jde o pouhých 5 vteřin, které má Váš web na to, aby zaujal.

Začínal jsem za reference, dnes mám texty v časopisech a velkých e-shopech

Moje první texty byly pro internetový magazín provozovaný tehdy začínající společností Shoptet s.r.o. Krátce na to jsem psal pro internetové obchody a zanedlouho PR článek do časopisu Moje peníze, který vyšel v nákladu 200 000 výtisků. Tři roky jsem spolupracoval s knihkupectvím Beletrie.eu a příležitostně psal pro magazíny. Další dva roky jsem tvořil produktové texty, vzorové recenze a návody k produktům pro společnost MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o., která je výhradním distributorem sportovních kamer pro ČR, Slovensko a Polsko.

Několik mých textů najdete i na Alza.cz. Vymýšlel jsem také scénář k instruktážnímu videu a zajistil i překlad aplikace pro iPad. Podívejte se na mé reference.

Co o spolupráci se mnou říkají moji klienti

„Spokojenost s kvalitou i rychlostí vypracování textů – velmi oceňuji všestrannost a schopnost samostatné práce s obecnějším zadáním.“ Adam Brousek – brand manager společnosti MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o.

„Kvalitní a rychle odvedená práce, doporučuji.“ Ing. Martin Pavlíček – jednatel společnosti Magaziny CZ s.r.o.

„O nic jsem se nemusel starat. Rychlá, perfektní práce, termíny dodrženy.“ David Marák – podnikatel

„Samostatnost, kvalitní a rychlá práce, rozhodně doporučuji.“ Jan Borecký – podnikatel

„Skvělá výpomoc při úpravě HTML5 a CSS3 kódů nově spuštěného webu.“ Mgr. Miroslav Gajda – marketingový manažer společnosti T-Shock, s.r.o.

Jak spolupráce se mnou probíhá

  1. Sdělíte mi Vaše požadavky a zašlete podklady pro tvorbu textů. Já požadavky analyzuji, domluvíme se na ceně a začnu psát.
  2. Vymyslím poutavé nadpisy a napíši pro Vás zajímavé texty.
  3. Texty Vám zašlu ke schválení a zapracuji Vaše připomínky.

Co pro Vás mohu napsat

  • texty pro Váš web či e-shop
  • produktové texty
  • PR články pro propagaci v časopisech
  • návody, recenze
  • tiskové zprávy
  • newsletter, reklamní e-maily
  • scénáře
  • texty pro podpůrné weby
  • články pro magazín

Dělám i korekturu

Korektura je nezbytnou součástí copywritingu. Provádím ji vždy těsně před tím, než Vám texty zašlu ke schválení, i během zapracovávání Vašich připomínek. Korektura zahrnuje nejen opravu gramatických a stylistických chyb, ale i další úpravy textu, aby byl maximálně čtivý a srozumitelný.

Líbí se vám tato stránka? Nenechte si ujít další

Sledujte mě na Instagramu či Facebooku nebo dejte palec nahoru této stránce.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Michal Medek dne 23.10.2019 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Díky za článek, Petře, pomohl mi.

Petr Kasl dne 6.9.2019 k článku Psaní čárek – oslovení

Děkuji.
Tomu říkám opravdu přínosné a srozumitelné informace.

Kateřina dne 4.7.2019 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Libil. Otazky jsou “špatně” postavené, čtenář neví na co odpovědět, nebo na co se autor příklady zaměřuje.
Př.:Je-li spojka nebo užita ve významu vylučovacím, nepíšeme před ní čárku. (Ano nepíšeme, Ne nepíšeme). To jsem si jen tipla a v závěru se dozvěděla, jak to bylo myšlené :)

Petr Loukota dne 18.4.2019 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Jana: Dobrý den, správně jsou obě varianty, ale já bych vzhledem k tomu, že si s některými zákazníky vykáte, volil zdvořilejší variantu s velkým V. :)

Jana dne 11.4.2019 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, když posílám pozvánku na firemní akci našim zákazníkům, píši “zasílám Vám” nebo “zasílám vám” pozvánku…Posílám to více zákazníkům, s některými si tykám, s některými vykám.
Děkuji.
Jana

Petr Loukota dne 15.3.2019 k článku Skloňování oslovení

sundialer: Děkuji za Vaši připomínku. Máte pravdu, že “Těší mě, Karel” nebyl zrovna šťastný příklad. Z testu jsem ho oddělal, ať to zbytečně nemate. :)
O pozdravech bez oslovení jsem se nezmínil, a tak Vám krátce odpovím alespoň zde. Po pozdravu následuje čárky, nový řádek a věta začíná malým písmenem (na rozdíl od angličtiny, kde je velké). Příklad jste uvedl správně.
“By jsme” je samozřejmě nesmysl, stejně jako “bysme” – hovorové. Jediné správné v psaném projevu je “bychom”.

sundialer dne 13.3.2019 k článku Skloňování oslovení

“Těšilo mě, Karel” asi nebude oslovení, ale závěrečný pozdrav, podobně, jako “Na shledanou, slečno Novotná”, takže bych to považoval za správné.
K uvedenému tématu mi ale chybí zmínka o jednom velmi hojně rozšířeném nemravu a tím je absence oslovení. Dobrá polovina “zdořile se tvářících” e-mailů, které mi přichází začíná samotným pozdravem, ale bez oslovení, tedy:
“Dobrý den,
rádi by jsme Vám nabídli…”
(A to “by jsme” k tomu ovšem neodmyslitelně patří.)
snd

Zmar dne 1.2.2019 k článku Psaní čárek – několikanásobný a postupně rozvíjející přívlastek

Dnešní Hasičský záchranný sbor je vysoce moderní, propracovaný záchranný systém, který je schopen adekvátně zasáhnout vždy a všude, prakticky na celou škálu známých nebezpečí… A hasiči tak nejsou jen ti, které vidíme v akci! Od první techničky, která zvedne telefon, přes chemickou a strojní službu, až po operační důstojníky, se zde nachází spousta hasičů, kteří své životy přímo neriskují, byť jsou neméně důležitou součástí celku, zachraňujícího životy a majetek… Proto považuji oba výroky v testu za nepravdivé a věty bych tímto způsobem určitě nenapsal…