Copywriting jsem dělal 7 let

Přestože mě psaní bavilo odjakživa, teprve až v mých 19 letech, kdy jsem psal pro své první klienty, mi došlo, že nedokážu přestat. Psaní je pro mě jako droga, která mému životu dává perfektní smysl.

Věděli jste, že až 66% uživatelů si vybírá e-shop podle kvality produktových textů?

Jak dlouho strávíte na stránce, pokud je pro Vás nezajímavá? Průzkumy ukazují, že jen několik vteřin. V průměru jde o pouhých 5 vteřin, které má Váš web na to, aby zaujal.

Začínal jsem za reference, dnes mám texty v časopisech a velkých e-shopech

Moje první texty byly pro internetový magazín provozovaný tehdy začínající společností Shoptet s.r.o. Krátce na to jsem psal pro internetové obchody a zanedlouho PR článek do časopisu Moje peníze, který vyšel v nákladu 200 000 výtisků. Tři roky jsem spolupracoval s knihkupectvím Beletrie.eu a příležitostně psal pro magazíny. Další dva roky jsem tvořil produktové texty, vzorové recenze a návody k produktům pro společnost MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o., která je výhradním distributorem sportovních kamer pro ČR, Slovensko a Polsko.

Několik mých textů najdete i na Alza.cz. Vymýšlel jsem také scénář k instruktážnímu videu a zajistil i překlad aplikace pro iPad. Podívejte se na mé reference.

Co o spolupráci se mnou říkají moji klienti

„Spokojenost s kvalitou i rychlostí vypracování textů – velmi oceňuji všestrannost a schopnost samostatné práce s obecnějším zadáním.“ Adam Brousek – brand manager společnosti MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o.

„Kvalitní a rychle odvedená práce, doporučuji.“ Ing. Martin Pavlíček – jednatel společnosti Magaziny CZ s.r.o.

„O nic jsem se nemusel starat. Rychlá, perfektní práce, termíny dodrženy.“ David Marák – podnikatel

„Samostatnost, kvalitní a rychlá práce, rozhodně doporučuji.“ Jan Borecký – podnikatel

„Skvělá výpomoc při úpravě HTML5 a CSS3 kódů nově spuštěného webu.“ Mgr. Miroslav Gajda – marketingový manažer společnosti T-Shock, s.r.o.

Jak spolupráce se mnou probíhá

  1. Sdělíte mi Vaše požadavky a zašlete podklady pro tvorbu textů. Já požadavky analyzuji, domluvíme se na ceně a začnu psát.
  2. Vymyslím poutavé nadpisy a napíši pro Vás zajímavé texty.
  3. Texty Vám zašlu ke schválení a zapracuji Vaše připomínky.

Co pro Vás mohu napsat

  • texty pro Váš web či e-shop
  • produktové texty
  • PR články pro propagaci v časopisech
  • návody, recenze
  • tiskové zprávy
  • newsletter, reklamní e-maily
  • scénáře
  • texty pro podpůrné weby
  • články pro magazín

Dělám i korekturu

Korektura je nezbytnou součástí copywritingu. Provádím ji vždy těsně před tím, než Vám texty zašlu ke schválení, i během zapracovávání Vašich připomínek. Korektura zahrnuje nejen opravu gramatických a stylistických chyb, ale i další úpravy textu, aby byl maximálně čtivý a srozumitelný.

Líbí se vám tato stránka? Dejte o ní vědět ostatním

Vaše přátele na sociálních sítích by to mohlo také zajímat.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Petr Loukota dne 9.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Vít Fojtík: Dobrý den, děkuji za upozornění, máte pravdu. Zákeřná čeština. :) Test už jsem opravil, snad je to nyní v pořádku.

Vít Fojtík dne 7.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Dobrý den,
pátá otázka u článku o psaní čárek před spoujkou nebo nedává smysl, protože jsou obě odpovědí správné. Záleží, zda se ptáme, jestli někdo přijde, v tom případě bude správně „Přijde zítra maminka nebo tatínek?“, nebo se ptáme, kdo přijde, tedy „Přijde zítra maminka, nebo tatínek?“.

Petr Loukota dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Michaela: Dobrý den, dle pravidel českého pravopisu můžete psát tak i tak. Dle mého názoru by ale v celém takovém e-mailu bylo vhodnější psát Vám s velkým V, takže by i Vaše firma bylo s velkým písmenem. :)

Michaela dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Jak je to s psaním obchodního dopisu, kde se vyskytne výraz Vaše/vaše firma? Např.: “Zúčastnili jsme se prezentace Vaší/vaší firmy.”
Jedná se o případ, kdy člověk, kterému píšeme, firmu pouze zastupuje nebo v ní pracuje, avšak není jejím majitelem. Je správné oslovení Vaše nebo vaše firma?
Děkuji.

Tony dne 20.4.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Článek jsem četl povrchně. Test přesvědčil, že povrchně číst nestačí. Jdu číst… Díky za zajímavé podání :-)…. T.

Petr Loukota dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Markéta: Dobrý den, Markéto, ano, píše. :)

Markéta dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Dobrý den,
píše se tedy čárka i za víceslovným oslovením, např: “Dobrý den, vážená paní Nová, …”?

Petr Loukota dne 25.10.2017 k článku Psaní čárek – oslovení

Silvie: Dobrý den, za závěrečnými pozdravy jako “S pozdravem” či “S přáním hezkého dne” se čárka nepíše, mrkněte do Internetové jazykové příručky Ústavu pro jazyk český a dole do sekce Závěrečný pozdrav. :)