Pro klienty jsem napsal téměř 2000 NS

V oblasti copywritingu mám 7 let zkušeností. Za tu dobu jsem pracoval pro 13 s.r.o. a celkem jsem napsal téměř 2000 NS.

Podívejte se, kde všude najdete mé texty

PřestěhujiTo.cz

Na základě setkání a diskuze s klientem jsem vymyslel a vytvořil texty na web www.prestehujito.cz, včetně reklamního sloganu.
Rozsah: 5 NS

“Rychlé dodání textů přesně podle našich představ.” Michal Vnuk – jednatel

Trololol.cz

Psal jsem SEO texty na web www.trololol.cz, které po třech měsících přinesly webu cca o 300 unikátních uživatelů každý den více. Měsíční návštěvnost tak stoupla o více než 9 000.
Rozsah: 128 NS

“O nic jsem se nemusel starat. Rychlá, perfektní práce, termíny dodrženy.” David Marák – podnikatel

BUSINESS CENTRUM s.r.o., PM FINANCIAL, s.r.o., ALFIX ČR s.r.o., VIKING TRANS s.r.o., AUTO PNEU VULKÁN s.r.o., VIONA CZ s.r.o.

Psal jsem ekonomické texty na web společnosti BUSINESS CENTRUM s.r.o. (www.spravafirem.cz).

Pro společnost PM FINANCIAL s.r.o. jsem programoval nové funkce webu www.helptechnik.cz, napsaného v Nette Framework. Řešil jsem registraci techniků, vícevláknové diskuzní fórum a další požadavky. Dále jsem v Nette Framework pomáhal s doděláním webu www.stoprealitkam.cz.

Upravoval jsem texty na webu společnosti ALFIX ČR s.r.o. (www.leseni-alfix.cz) a na nejhledanější a nejobecnější klíčová slova jsem zajistil první příčky ve vyhledávačích.

Psal jsem texty na web společnosti VIKING TRANS s.r.o. (www.vikingtrans.eu). Dle analýzy klíčových slov jsem upravoval texty na webu společnosti AUTO PNEU VULKÁN s.r.o. (www.pneuvulkan.cz) a VIONA CZ s.r.o. (www.viona.cz). Vytvořil jsem popisy kategorií pro e-shop www.celulita.cz.
Rozsah: 89 NS

„Samostatnost, kvalitní a rychlá práce, rozhodně doporučuji.” Jan Borecký – podnikatel

MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o.

Přeložili jsme vzdělávací aplikaci True4Kids Smart Park pro iPad a manuál k akční kameře. Psal jsem texty na web www.magicpen.cz, PR články do časopisů Svět sportu 4/2014, 4×4 Auto 11/2014 a 4×4 Auto 12/2014, produktové texty na Alza.cz, vzorové recenze a popisy nových akčních kamer MagiCam (www.magicam.cz) a TrueCam (www.truecam.cz).
Rozsah: 332 NS

“Spokojenost s kvalitou i rychlostí vypracování textů – velmi oceňuji všestrannost a schopnost samostatné práce s obecnějším zadáním.” Adam Brousek – brand manager společnosti

PříslušenstvíMadMan.cz

Tvořil jsem produktové texty pro e-shop www.prislusenstvimadman.cz, psal jsem návody k produktům dodávané koncovým zákazníkům. Napsal jsem texty na web www.selfietyce.cz a scénář k instruktážnímu videu.
Rozsah: 232 NS

Magaziny CZ s.r.o., Daimond s.r.o.

Napsal jsme texty k novinám a časopisům na web www.magaziny.cz, které (i díky SEO, marketingu atd.) zvýšily návštěvnost i prodej o desítky procent. Dále jsem napsal texty na podpůrný web www.casopisovy-portal.czwww.ekologickaznamka.cz a www.ekologickezony.cz. Pomáhal jsem se zprovozněním webu www.magabo.de.

Psal jsem odborné texty o vzduchotechnice a chlazení na web společnosti Daimond s.r.o. (www.daimond.cz).
Rozsah: 146 NS

“Kvalitní a rychle odvedená práce, doporučuji.” Ing. Martin Pavlíček – jednatel společnosti

T-Shock, s.r.o.

Pomáhal jsem s kódováním responzivního designu a úpravami (překlad do slovenštiny apod.) nového webu společnosti (www.t-shock.eu).

“Skvělá výpomoc při úpravě HTML5 a CSS3 kódů nově spuštěného webu.” Mgr. Miroslav Gajda – marketingový manažer společnosti

RENDY PROFIT s.r.o.

Napsal jsem texty na web hotelu Pošta (www.hotel-posta.cz), který vlastnila společnost Rendy Profit s.r.o. Zajistili jsme také překlad do angličtiny a němčiny.
Rozsah: 9 NS

Easy Life s.r.o.

Psal jsem PR články pro knihkupectví www.beletrie.eu a e-shopy www.purses-kabelky.czwww.pro-mobily.cz. Napsal jsem texty na web knihkupectví www.knihkupectvi.mobi, tvořil jsem reklamní povídky a napsal PR článek do časopisu Moje peníze, který vyšel v nákladu 200 000 výtisků.
Rozsah: 627 NS

“Výborná, profesionální spolupráce, doporučuji!” Julie Kudryašová

WinSeven.cz

Píši články zaměřené na systém Windows na web www.winseven.cz. Web má dlouhodobě návštěvnost více než 3 000 unikátních návštěvníků za měsíc.
Rozsah: 273 NS

“Dobrá spolupráce, kvalitní autor.” Michal Hudák – freelance designer a programátor

LaParfums.cz

Psal jsem PR články o parfémech pro podporu produktů e-shopu www.laparfums.cz – tak vypadala moje první pracovní zkušenost s internetovým obchodem.
Rozsah: 60 NS

Shoptet s.r.o.

Podílel jsem se na tvorbě obsahu úspěšného magazínu WebŽurnál.cz (dnes blog.shoptet.cz). Společnost Shoptet s.r.o. mi dala příležitost, když jsem s copywritingem začínal, za což jsem jí dodnes nesmírně vděčný.
Rozsah: 55 NS

“Kvalitní a hodnotná práce, doporučuji.” Miroslav Uďan – výkonný ředitel a spolumajitel společnosti

A mnoho dalších…

Líbí se vám tato stránka? Dejte o ní vědět ostatním

Vaše přátele na sociálních sítích by to mohlo také zajímat.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Petr Loukota dne 20.10.2017 k článku Skloňování oslovení

Jan Jelínek: Dobrý den, děkuji za Váš komentář. Obě varianty se od sebe nijak neliší, obě jsou správné, i když ta bez čárky se používá výrazně častěji. :)

Jan Jelínek dne 18.10.2017 k článku Skloňování oslovení

Dobrý den,
hezký web!
V testu u skloňování oslovení máte jako správnou možnost označenou i “Ahoj, Honzo”. Jak se to liší od také správného “Ahoj Lenko”?
Nebo se Vám do testu vloudila chyba?
Díky!
Jan Jelínek

Jana dne 1.7.2017 k článku Psaní čárek – oslovení

Děkuji za přínosné informace. Moc mi pomohly.

Petr Loukota dne 1.6.2017 k článku Psaní čárek – několikanásobný a postupně rozvíjející přívlastek

Petr K.: Dobrý den, moc Vám děkuji za upozornění na chybu, kterou jsem opravil.
Co se týče spojení “nádherný(,) slunečný den”, záleží na tom, co chcete říct. Pokud chcete říct, že den byl slunečný a nádherný, pak napíšete “nádherný, slunečný den”. Pokud byste rád řekl, že dnešní slunečný den byl nádherný (mimochodem včera klidně mohl být škaredý slunečný den), napíšete “nádherný slunečný den”. :) Já bych zřejmě volil spíše variantu s čárkou, jak už jste sám naznačil.

Petr K. dne 24.5.2017 k článku Psaní čárek – několikanásobný a postupně rozvíjející přívlastek

Dobrý den, díky za skvělý článek.

Ačkoliv jsem v závěrečném testu posbíral plný počet bodů, pořád si nejsem úplně jistý, zda dokážu správně identifikovat přívlastek ve větě, kvůli které jsem na Vaše stránky vlastně přišel: “Dnes byl nádherný, slunečný den.” Skutečně se jedná o přívlastek několikanásobný, jak jsem čárkou naznačil? Jak byste to odůvodnil? Děkuji.

Mimochodem, v posledním odstavci článku, konkrétně v první tučně označené pasáži, máte chybu. Jestlipak ji najdete? :-)

Petr Loukota dne 14.5.2017 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Jana Wolf: Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Problematika psaní čárek před spojkou a je poměrně složitá a v budoucnu o ní také chystám článek. Čárka před a ve zmíněné větě je proto, že jde o příklad či bližší vysvětlení, které se ve větě odděluje čárkou. Obdobně jako u “a to” se čárka píše také v případě “a sice”.

Jana Wolf dne 11.5.2017 k článku Psaní čárek – spojka nebo

K níže zkopírované větě mám dotaz. Čárka před spojkou a (za slovem nepíšeme) se píše pravopisně správně z toho důvodu, že jde o stupňovací poměr navazujícího slovního spojení?
Jakým členem je v této větě část věty “… ,a to podle toho, …”? Jde o větu vedlejší, když neobsahuje žádné sloveso? Děkuji.

“Čárku před spojkou nebo někdy píšeme a někdy nepíšeme, a to podle toho, zda se jedná o význam slučovací nebo vylučovací.”

Petr Loukota dne 2.4.2017 k článku Psaní čárek – několikanásobný a postupně rozvíjející přívlastek

Dáša: Opraveno, děkuji za upozornění. :)