Pro klienty jsem napsal téměř 2000 NS

V oblasti copywritingu mám 7 let zkušeností. Za tu dobu jsem pracoval pro 13 s.r.o. a celkem jsem napsal téměř 2000 NS.

Podívejte se, kde všude najdete mé texty

PřestěhujiTo.cz

Na základě setkání a diskuze s klientem jsem vymyslel a vytvořil texty na web www.prestehujito.cz, včetně reklamního sloganu.
Rozsah: 5 NS

“Rychlé dodání textů přesně podle našich představ.” Michal Vnuk – jednatel

Trololol.cz

Psal jsem SEO texty na web www.trololol.cz, které po třech měsících přinesly webu cca o 300 unikátních uživatelů každý den více. Měsíční návštěvnost tak stoupla o více než 9 000.
Rozsah: 128 NS

“O nic jsem se nemusel starat. Rychlá, perfektní práce, termíny dodrženy.” David Marák – podnikatel

BUSINESS CENTRUM s.r.o., PM FINANCIAL, s.r.o., ALFIX ČR s.r.o., VIKING TRANS s.r.o., AUTO PNEU VULKÁN s.r.o., VIONA CZ s.r.o.

Psal jsem ekonomické texty na web společnosti BUSINESS CENTRUM s.r.o. (www.spravafirem.cz).

Pro společnost PM FINANCIAL s.r.o. jsem programoval nové funkce webu www.helptechnik.cz, napsaného v Nette Framework. Řešil jsem registraci techniků, vícevláknové diskuzní fórum a další požadavky. Dále jsem v Nette Framework pomáhal s doděláním webu www.stoprealitkam.cz.

Upravoval jsem texty na webu společnosti ALFIX ČR s.r.o. (www.leseni-alfix.cz) a na nejhledanější a nejobecnější klíčová slova jsem zajistil první příčky ve vyhledávačích.

Psal jsem texty na web společnosti VIKING TRANS s.r.o. (www.vikingtrans.eu). Dle analýzy klíčových slov jsem upravoval texty na webu společnosti AUTO PNEU VULKÁN s.r.o. (www.pneuvulkan.cz) a VIONA CZ s.r.o. (www.viona.cz). Vytvořil jsem popisy kategorií pro e-shop www.celulita.cz.
Rozsah: 89 NS

„Samostatnost, kvalitní a rychlá práce, rozhodně doporučuji.” Jan Borecký – podnikatel

MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o.

Přeložili jsme vzdělávací aplikaci True4Kids Smart Park pro iPad a manuál k akční kameře. Psal jsem texty na web www.magicpen.cz, PR články do časopisů Svět sportu 4/2014, 4×4 Auto 11/2014 a 4×4 Auto 12/2014, produktové texty na Alza.cz, vzorové recenze a popisy nových akčních kamer MagiCam (www.magicam.cz) a TrueCam (www.truecam.cz).
Rozsah: 332 NS

“Spokojenost s kvalitou i rychlostí vypracování textů – velmi oceňuji všestrannost a schopnost samostatné práce s obecnějším zadáním.” Adam Brousek – brand manager společnosti

PříslušenstvíMadMan.cz

Tvořil jsem produktové texty pro e-shop www.prislusenstvimadman.cz, psal jsem návody k produktům dodávané koncovým zákazníkům. Napsal jsem texty na web www.selfietyce.cz a scénář k instruktážnímu videu.
Rozsah: 232 NS

Magaziny CZ s.r.o., Daimond s.r.o.

Napsal jsme texty k novinám a časopisům na web www.magaziny.cz, které (i díky SEO, marketingu atd.) zvýšily návštěvnost i prodej o desítky procent. Dále jsem napsal texty na podpůrný web www.casopisovy-portal.czwww.ekologickaznamka.cz a www.ekologickezony.cz. Pomáhal jsem se zprovozněním webu www.magabo.de.

Psal jsem odborné texty o vzduchotechnice a chlazení na web společnosti Daimond s.r.o. (www.daimond.cz).
Rozsah: 146 NS

“Kvalitní a rychle odvedená práce, doporučuji.” Ing. Martin Pavlíček – jednatel společnosti

T-Shock, s.r.o.

Pomáhal jsem s kódováním responzivního designu a úpravami (překlad do slovenštiny apod.) nového webu společnosti (www.t-shock.eu).

“Skvělá výpomoc při úpravě HTML5 a CSS3 kódů nově spuštěného webu.” Mgr. Miroslav Gajda – marketingový manažer společnosti

RENDY PROFIT s.r.o.

Napsal jsem texty na web hotelu Pošta (www.hotel-posta.cz), který vlastnila společnost Rendy Profit s.r.o. Zajistili jsme také překlad do angličtiny a němčiny.
Rozsah: 9 NS

Easy Life s.r.o.

Psal jsem PR články pro knihkupectví www.beletrie.eu a e-shopy www.purses-kabelky.czwww.pro-mobily.cz. Napsal jsem texty na web knihkupectví www.knihkupectvi.mobi, tvořil jsem reklamní povídky a napsal PR článek do časopisu Moje peníze, který vyšel v nákladu 200 000 výtisků.
Rozsah: 627 NS

“Výborná, profesionální spolupráce, doporučuji!” Julie Kudryašová

WinSeven.cz

Píši články zaměřené na systém Windows na web www.winseven.cz. Web má dlouhodobě návštěvnost více než 3 000 unikátních návštěvníků za měsíc.
Rozsah: 273 NS

“Dobrá spolupráce, kvalitní autor.” Michal Hudák – freelance designer a programátor

LaParfums.cz

Psal jsem PR články o parfémech pro podporu produktů e-shopu www.laparfums.cz – tak vypadala moje první pracovní zkušenost s internetovým obchodem.
Rozsah: 60 NS

Shoptet s.r.o.

Podílel jsem se na tvorbě obsahu úspěšného magazínu WebŽurnál.cz (dnes blog.shoptet.cz). Společnost Shoptet s.r.o. mi dala příležitost, když jsem s copywritingem začínal, za což jsem jí dodnes nesmírně vděčný.
Rozsah: 55 NS

“Kvalitní a hodnotná práce, doporučuji.” Miroslav Uďan – výkonný ředitel a spolumajitel společnosti

A mnoho dalších…

Líbí se vám tato stránka? Nenechte si ujít další

Sledujte mě na Instagramu či Facebooku nebo dejte palec nahoru této stránce.

Přečtěte si, co lidé píší k mým článkům

Pavel Jetušek dne 23.9.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Dobrý den,

nevím, jestli můj dotaz není trochu od věci, protože se týká spojky “a”, nikoliv “nebo”, nicméně předpokládám, že přinejmenším skutečnost, že v jiném poměru než slučovacím s před ním rovněž píše čárka mne vede k přesvědčení, že alespoň zčásti k věci je. Zní takto:

Máme-li ve výpovědi spojku “a” ve významu “a na druhou stranu”, respektive “a na druhé straně”, čárku píšeme, pravda? Konkrétní příklad:

“Existující” jablka páně Fraňka, a skutečně existující jablka paní Novosadové

Spojka “a” je tu vlastně ve významu odporovacím, nemýlím-li se:

Údajně existující jablka páně Fraňka, leč skutečně existující jablka paní Novosadové

Srdečně zdravím a předem si drze dovoluji děkovat i za krátkou, lakonickou či lapidární odpověď, byť by zněla záporně!

Pavel Jetušek

Petr Loukota dne 9.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Vít Fojtík: Dobrý den, děkuji za upozornění, máte pravdu. Zákeřná čeština. :) Test už jsem opravil, snad je to nyní v pořádku.

Vít Fojtík dne 7.7.2018 k článku Psaní čárek – spojka nebo

Dobrý den,
pátá otázka u článku o psaní čárek před spoujkou nebo nedává smysl, protože jsou obě odpovědí správné. Záleží, zda se ptáme, jestli někdo přijde, v tom případě bude správně „Přijde zítra maminka nebo tatínek?“, nebo se ptáme, kdo přijde, tedy „Přijde zítra maminka, nebo tatínek?“.

Petr Loukota dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Michaela: Dobrý den, dle pravidel českého pravopisu můžete psát tak i tak. Dle mého názoru by ale v celém takovém e-mailu bylo vhodnější psát Vám s velkým V, takže by i Vaše firma bylo s velkým písmenem. :)

Michaela dne 5.6.2018 k článku Psaní velkých písmen – osobní a přivlastňovací zájmena

Jak je to s psaním obchodního dopisu, kde se vyskytne výraz Vaše/vaše firma? Např.: “Zúčastnili jsme se prezentace Vaší/vaší firmy.”
Jedná se o případ, kdy člověk, kterému píšeme, firmu pouze zastupuje nebo v ní pracuje, avšak není jejím majitelem. Je správné oslovení Vaše nebo vaše firma?
Děkuji.

Tony dne 20.4.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Článek jsem četl povrchně. Test přesvědčil, že povrchně číst nestačí. Jdu číst… Díky za zajímavé podání :-)…. T.

Petr Loukota dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Markéta: Dobrý den, Markéto, ano, píše. :)

Markéta dne 22.2.2018 k článku Psaní čárek – oslovení

Dobrý den,
píše se tedy čárka i za víceslovným oslovením, např: “Dobrý den, vážená paní Nová, …”?